“KAMYONETTE KESİME GİDEN CAMIŞ MIYIZ BİZ!”
Bindiği uçakta koltuğu beğenmeyince sosyal medya hesabında sert bir dille eleştiren Şahan Gökbakar'ın isyanına THY yönetimi kayıtsız kalmadı.
Geçtiğimiz gün Şahan Gökbakar, Türk Hava Yolları uçağında kendisine verilen koltuğu beğenmemiş ve tepkisini sert bir şekilde sosyal medyada göstermişti. Yolculuk boyunca oturmak zorunda kaldığı koltuğun fotoğrafını paylaşan ünlü komedyen ‘dost acı söyler’ diyerek, eleştirisini sert bir dille yapmıştı. Bunun üzerine harekete geçen THY yönetimi olaya el koydu ve Gökbakar’a telafi sözü verdi.
THY yönetiminin ulaştığı Gökbakar, dün gece yeni bir paylaşım yaparak şu notu düştü:
“Dün THY ile ilgili bir rahatsızlığımı paylaşmıştım. Bugün birçok yerde konuşulmuş haliyle… Benim gibi bir Bilkentli olan THY Yön. Kurulu Başkanı M.İlker Aycı olaya bizzat müdehale etmiş. Ardından da THY Basın Müşaviri Yahya Üstün Bey aradı ve bizzat konuyla ilgili üzüntülerini ve telafi isteklerini dile getirdi. Bu yaklaşım bile THY’nin nasıl doğru yönetildiğinin ve dünya markası oldugunu göstergesi oldu bana. Bu nezaket için teşekkürler… Cam olayını ise bu şekilde çözdük:)”